Kontakt

Telefon stacjonarny

+48 74 8154000 wew 29

Telefon komórkowy

+48 697 054 666

Adres E-mail

sklep@tech-elektro.pl

 

Płatności

 

 

Przelew zwykły 
Przelew

 

Płatność gotówką
lub przy odbiorze (pobranie)
pobranie

 
Rachunek Bankowy:
BZ WBK SA 48 1090 2372 0000 0001 0433 9059
w tytule przelewu prosimy wpisać nr zamówienia

 

Opcje dostawy
 
  
 
 
Darmowa wysyłka przy zamówieniu powyżej 500 zł
Promocje
Reklamacje i zwroty
REKLAMACJA

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji (możesz skorzystać ze wzoru dostępnego TUTAJ) i dołącz go do przesyłki.
2.Odeślij produkt na adres :

Elektro-Partner Izabela Opioła, G Opioła Sp.J
Wrocławska 42
57-200 Ząbkowice Śląskie

z dopiskiem REKLAMACJA

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.
W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego TUTAJ. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej. Następnie wyślij zakupiony u nas produkt na nasz adres:

Elektro-Partner Izabela Opioła, G Opioła Sp.J
Wrocławska 42
57-200 Ząbkowice Śląskie

z dopiskiem ZWROT TOWARU

Do paczki wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria. Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki. W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.

Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:

  • rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,
  • rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
  • rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  • nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  • treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.

W razie wątpliwości skontaktuj się z nami.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl