
|
Telefon stacjonarny +48 74 8154000 wew 29 |
![]() |
Telefon komórkowy +48 697 054 666 |
![]() |
Adres E-mail sklep@tech-elektro.pl |






Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1.Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji (możesz skorzystać ze wzoru dostępnego TUTAJ) i dołącz go do przesyłki.
2.Odeślij produkt na adres :
Elektro-Partner Izabela Opioła, G Opioła Sp.J
Wrocławska 42
57-200 Ząbkowice Śląskie
z dopiskiem REKLAMACJA
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.
W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.
ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego TUTAJ. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej. Następnie wyślij zakupiony u nas produkt na nasz adres:
Elektro-Partner Izabela Opioła, G Opioła Sp.J
Wrocławska 42
57-200 Ząbkowice Śląskie
z dopiskiem ZWROT TOWARU
Do paczki wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria. Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki. W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.
Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:
- rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,
- rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
- rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
- treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.
W razie wątpliwości skontaktuj się z nami.